lördag 25 augusti 2012

Träning!

Sista passet för denna vecka är nu avklarad.

Började med joggning 20 min.
Sen lite magövningar, bröst övningar, uppvärmning av leder och muskler.

Boxningssparring 4 ronder.
Säck några ronder.

3 ronder mitts med alla tekniker.
I början så var armbågarna väldigt svåra eftersom vi ej övat på dom i Sverige men nu känns dom mkt bättre.

Sedan clinchninig i 20-25 minuter. Det är alltå typ av nackbrottning.

Sedan 100 knän på säck.

Sen stretchning.

Mellan allt detta i rondvilan så är det armhävningar och situps. Situpsen görs där tränaren slår dig i magen vid varje situps.

Nu ska jag äta middag. Troligtvis vid matstånden:) billigt. Eftersom jag äter 2 rätter så blir de dyrt
På restaurang.

Sen efter det så ska vi några från klubben titta på thaiboxningsmatch då det
Är en tjej från klubben som
Ska gå match. Lycka
Till till henne. Tror inte hon är
Mer än 13 år.

Tack för
Mig.


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Om du har tråkigt någon dag Fredrik så kan du ju kika in på den här killens blogg... Han ger mig lite insperation :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. glömde lämna länken :P http://axon.blogg.se/

      Radera