söndag 5 augusti 2012

Godmorgon

Sov 12 timmar första natten här i Thailand. Klockan är nu 13.00 här och jag äter fruksot.

Resan gick bra, dock jobbig väntan.

Stockholm til Bangkok drygt 10 timmar, god mad och en trevlig herre bredvid.

Åkte sedan till Don muaeng som är Bangkoks andra flygplats. Där fick jag vänta i 6 timmar vilket var jobbigt när jag inte sovit något på planet innan.

Sen när vi landat i surathani så träffade jag på ett par i min ålder som Bode i Thailand.

Buss 1 timme från surathani till båten. Sen båt 1.30 ut till koh samui.

Runt 20.00 thailändsk tid hittade jag en bungalow.

Sura thani


-här sitter jag just nu och äter frukost.




Nu efter frukosten så ska jag leta upp vart jag ska testa mitt förta träningspass ikväll:)


Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar: