fredag 10 augusti 2012

Tillbaka!

Igår åkte jag till koh phangang för att se hur den ön var. Finns bra träning där tydligen.

Dock inte vidare imponerad av den ön.

Eftersom jag får besök om 2 veckor så tror jag inte den ön skulle uppskattas. Inte mkt att göra på den ön. Inte fina stränder av vad jag såg.

Människorna som är där är
Trevliga och väldigt laidback.

Där jag bodde 1 natt så satt dom och rökte cannabis hela kvällen.

På morgonen när jag tyckte att jag tog en konstig frukost ( spagetti bolognese) så tog dom ännu mer cannabis. :)

Dom bara satt där å skratta:) sen kom det nån ny kille som dom aldrig träffat, han slog sig ner hälsade å började dela de dom rökte. Som en stor rökande familj:)

Så nu är jag tillbaka på koh samui:)

Jag kommer
Åka tillbaka till koh phangang mina sista 5 veckor och träna och bo på gymmet där.




- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

  1. Hoppas du har det bra! / Lollo

    SvaraRadera
  2. Tjena Bror!

    Härliga bilder. Förstår att du trivs bra i värmen.
    Så du ska röka bort dina sista 5 veckor!? Sjysst! ;)

    Kul att följa dig på bloggen. Fortsätt så.
    Lägg gärna ut någon bild på hur du bor/sover.

    Liam hälsar och saknar sin farbror Fredrik med tatueringarna. Han har haft sin inskolning på dagis i veckan och det har gått över förväntan. Jätteskönt.

    Vi är i Ludvika och slappar. Dina föräldrar hälsar samt min bättre hälft!

    Simma lugnt!

    /Anders

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej bror!

      Nja inte riktigt:) men man undrar hur dom vågar röka här där det är
      Så hårt med drogrer. Ska ordna mer bilder. Du får krama Liam ifrån mig :)
      Va roligt att det gick bra med inskolningen.

      Är ni klara helt nu med inskolningen?

      Hur är vädret?

      Hälsa tillbaka till alls ifrån mig:)

      Radera